Tuesday, May 10, 2011

Happy Mother's day


Sume orang wat entri khas buat mak masing-masing.
Xleh jadi! Saya mahu jugak :)


Pada 8 May 2011 baru-baru ini kan, kami sekeluarga turut tidak ketinggalan menyambut Mother's day :)
Makanan yang menjadi tunjang pada hari itu ialah Laksa dan ayam rendang shedap!
Berbondong-bondong kami semua berkumpul dalam rumah chomel bonda kami.
Sume ade! Kecuali adik Salina yang berada di perantauan. Kelantan ;) 
Demi kos jururawat nye itu, die kejauhaan. :P

 Ada 6 kanak-kanak dalam rumah tu. Meriah dan memeningkan.
Bergaduhla, tengok muka pakcik je terus nak nangis la, lari-lari la. Kan. 
Jadi, mak saya dan mak mereka jugak lah yang pening kan.
Patut Mother's day, mak-mak goyang kaki. hehe.


Ade 2 kek hari itu. Meriah bukan? Satu dari kakak saya dan kek ade gamba itu dari saya.
 Ayu kan mak saya bersama abah macho saya :P



 Masa potong kek yang ade gamba itu, kanak-kanak lah yang paling pelik. "Eeeee.. ade muka nenek dgn atok la.." Ayat paling kejam dari mereka.. " Ami nak mkn kepala atoknye.. " Errkkk!



Moga mak-mak dalam dunia ini berbahagia bersama keluarga tercinta kerana saya percaya kebahagiaan bersama keluarga adalah hadiah paling bermakna bagi mereka. Hilang segala penat lelah selama ni yang melahirkan anak-anak, mencari rezeki dan menjaga kebajikan keluarga :)


Happy Mother's day!



- hakak hupdate 2 entri nyah pi hari ni. :P
ini ENTRI yang pertama hari ini sebelum entri ini. mari lawat :)




Thank you for reading.

Kalo suka, boleh Like!

No comments:

Post a Comment