Tuesday, July 19, 2011

This entry speacial to my sister.


Congratulations!

sebab pass exam professional Nurse tu.

kau PASS mase duit poket aku kering.
yela. duit aku baru je lepas menghujani majlis perkahwinan aku.
tapi fyzul dah belanja ayam golek utk ko kan. kire dari aku gak la tu :P
nak belanja steak, roadblock time tu.
nak best, tggu konvo ye. best punye!


walau entri dah busuk, tapi ianya mcm busuk tempoyak dgn belacan,
sedappp sehingga menjilat jari kan!
mesti senyum sampai ke telinga ade entri khas utk ko kan.


auwwww!


congratulations sis!
cepat siapkan resume.
Dah dapat kerja nanti, dont involve any political office (u'll know it!)
ingt sis, keep spirit to further your study!
i know its benefits.
Aku makan garam dulu dari ko kan.


luv you my only littlelittle sis :)

from kakak sibuk di opis :P
(ni je gamba yg ade tika ni plg cun dan sweet. jgn geli hee)



Thank you for reading.

Kalo suka, boleh Like!

No comments:

Post a Comment